Aducem la cunoştinţa cetăţenilor faptul că, pentru rezolvarea în mod operativ a solicitărilor privind eliberarea actelor de identitate, Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, va desfăşura activitatea de program cu publicul, astfel:
– în perioada premergătoare scrutinului, respectiv în săptămâna 21.09 – 25.09.2020:
– luni, marţi, miercuri, vineri | 8,30 – 16,00 |
– joi | 8,30 – 18,30 |
– în ziua de sâmbătă 26.09.2020 | 8,00 – 16,00 |
– în ziua de duminică 27.09.2020 | 7,00 – 21,00 |
Vor fi soluţionate cu prioritate cererile pentru obţinerea actelor de identitate ca urmare a:
– expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, distrugerii sau deteriorării actului de identitate;
– schimbării domiciliului;
– schimbării numelui/prenumelui titularului, prenumele părinţilor, data ori locul naşterii;
– preschimării buletinelor de identitate care nu se mai emit, dar sunt valabile;
– schimbării denumirii sau rangului localităţilor şi strazilor, al renumerotării imobilelor, al înfiinţării localităţilor sau strazilor;
– atribuirii unui nou CNP.
Cartea de identitate provizorie se eliberează în următoarele cazuri:
– când solicitantul nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate;
– pentru cetăţenii români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România.
Cetățeanul care deține un act de identitate al cărui termen de valabilitate ar fi expirat în perioada 1 martie – 27 septembrie 2020, își poate exercita dreptul de vot în baza acestuia (conform Hotărârii B.E.C nr. 81/07.09.2020)
Informaţii suplimentare se pot obţine la nr. de telefon 0265 – 250391, direct la sediul serviciului din Târgu Mureş, str. Călăraşilor nr. 26 – 28 sau de pe pagina de internet a instituţiei www.tirgumures.ro
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.