Dorin Florea promite proiecte de infrastructură rutieră, feroviară şi aeroportuară, ca preşedinte al CJ

Politic

Candidatul independent la preşedinţia Consiliului Judeţean (CJ) Mureş, Dorin Florea, actualul primar din Târgu Mureş, promite o serie de proiecte de infrastructură rutieră, feroviară şi aeroportuară, în cadrul programului său electoral intitulat „Un judeţ ca un oraş!”.

„Programul meu de dezvoltare a judeţului Mureş în calitate de preşedinte al Consiliului Judeţean, pentru următorii patru ani, include toate zonele şi va fi realizat conform specificităţilor acestora. Pentru a fi în permanenţă în contact cu cetăţenii şi nevoile lor, voi deschide în primele două luni ale mandatului de preşedinte al Consiliului Judeţean, birouri de lucru în oraşele Sighişoara, Târnăveni şi Reghin. Am luat această decizie pentru a putea înţelege mai bine problemele cetăţenilor, stând de vorbă cu toate categoriile socio-profesionale din fiecare oraş, pentru a putea elabora şi aplica proiecte specifice localităţilor respective. Cele mai importante proiecte de dezvoltare pe care le voi aborda în calitate de preşedinte al Consiliului Judeţean Mureş sunt proiecte de infrastructură rutieră, feroviară şi aeroportuară”, a arătat Dorin Florea.

Candidatul promite, în programul său, centuri ocolitoare pentru municipiile Târgu Mureş, Sighişoara şi Reghin, realizarea unui tronson de drum rapid pe malul râului Mureş pe ruta Reghin – Târgu Mureş – Aeroport şi realizarea studiilor privind trei pasarele (zona Combinatului Azomureş, Sângeorgiu de Mureş şi Ernei) care trebuie coroborate cu proiectele de infrastructură mare, cum ar fi autostrada A3, linia CFR, centuri ocolitoare şi drumuri rapide, astfel încât traficul rutier interurban să fie facil.

De asemenea, pentru eficientizarea infrastructurii feroviare din judeţul Mureş şi crearea de legături cu liniile electrificate din alte judeţe, Florea consideră că este necesară elaborarea unui studiu de fezabilitate pentru ruta Deda – Reghin – Târgu Mureş – Ungheni.

„Oraşul Ungheni va deveni un punct nodal cu accesul facil la autostradă, aeroport şi linia ferată de viteză Ungheni – Târgu Mureş, Ungheni – Războieni. Consider de o importanţă uriaşă calea ferată şi pun accentul mai ales pe transformarea ei în cale de viteză, deoarece va fi, în scurt timp, viitorul transportului în Europa. Totodată, acest studiu trebuie să prevadă reabilitarea căii ferate din Târgu Mureş, mutarea acesteia de partea cealaltă a râului Mureş şi electrificarea ei”, a precizat Dorin Florea.

Între proiectele sale, candidatul a mai menţionat scoaterea drumului european E 60 din localităţile Luduş şi Iernut şi un studiu privind transformarea drumului judeţean Târgu Mureş – Cluj-Napoca prin Râciu, în drum rapid care leagă Aeroportul Târgu Mureş de Aeroportul „Avram Iancu” din Cluj-Napoca.

„Toate aceste proiecte se pot realiza doar dacă între primarii din judeţ şi preşedintele de Consiliu Judeţean va exista o colaborare strânsă, iar relaţiile dintre aceştia să fie bazate pe armonie şi nu pe orgolii politice sau compromisuri politice ciudate şi lipsite de transparenţă. Sunt convins că, înţelegând cele enumerate mai sus, câştigăm o etapă de mult timp dorită de toţi locuitorii oraşului şi judeţului”, a subliniat Dorin Florea. AGERPRES

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *